zondag 15 mei 2011

Zondag 15 mei 2011

Kwart over zes de wekker gaat, heb echt even het idee wat ga ik doen….
Zo vroeg opstaan om te gaan hardlopen je lijk wel gek!!!!
Maar toch voor de wekker nog een keertje kan gaan ben ik er al uit, Martin blijft nog heel even liggen.
Ga eerst beneden kijken naar onze kittens: Bart en Sjonnie of ze lekker hebben geslapen zo leuk om weer van dat jonge spul in huis te hebben.
Alles gaat goed daar en Devil die de nacht rustig buiten heeft doorgebracht komt ook weer naar binnen, moet wel lachen hij eet alle kittenbrokjes op.
Maar goed we gaan water drinken, ontbijtje maken en ons aankleden en doen
Net over half acht zijn Reimon en Alex er al en Robbie komt ook heel snel aan, lekker nog een bakje koffie en dan gaan we. Ondertussen is het gaan regenen das niet leuk meer, maar goed wat nu valt valt straks niet meer.
Bij station Lombardijen is het betaald parkeren geworden, grgr gelukkig doet de automaat het niet volgende keer dus op Barendrecht opstappen.
We kunnen lekker zitten in de trein en zijn eigenlijk heel snel in Leiden. Het weer klaart gelukkig op wel een aardig windje maar geen regen.
 Hup naar de kerk ja de kerk want daar moet je verzamelen en daar is ook Saskia die ondanks een steeds terug kerende zere voet toch mee gaat lopen.
Ook Liesje en Andre zijn er dus compleet, omkleden en doen en dan richting het startvak.

Tuurlijk in het startvak wil ik nog een keertje plassen lekker handig hoor, zie een dixie staan dus hup snel plassen.
Net op tijd weer terug op me plekje en GO.

Startschot door de rugbyspelers


in het midden met ons plastic nog aan, gaan we van start.


Eerste kilometer gaat vrij snel en ik pas gelijk aan wil het uitlopen zonder pijn zonder al teveel wandelen en of doen.
Zo dan gaat het beter lekker tempo goed weer niet te warm maar zeker niet koud en lekker droog.
Bij vijf kilometer heb ik nog steeds me flesje beet en eigenlijk loopt het niet vervelend ik laat hem vullen en loop lekker met flesje verder.
Bij zeven kilometer gaat me startnummer los en dit is ook je tijdsregistratie dus lastig ook de muziek stopt ermee.
Stoppen en alles goed doen dan maar en hup verder gelukkig weer muziek zou gek worden zonder.
Bij negen kilometer gaat weer het startnummer los echt vervelend dan maar extra goed vastzetten, prik ik ook nog eens in me vinger bah.
Gelijk even een gelletje genomen voor extra energie, en hups weer verder.
Bij 14 kilometer een klein dipje, mmm liggen erg goed op schema en gaan net iets harder als ik wil dus terug en rustig verder.
Bij 18 kilometer moeten we aan de kant de eerst marathon loper komt langs, pft wat gaat dat snel zeg.
We hobbelen rustig verder en de tijd die ik in gedachte heb is haalbaar 2.20 was de uitgangspositie geen wereld tijd maar wel realistisch en ook haalbaar, snelheid komt wel weer.

Robbie

Martin

in het zwart Andre











Saskia



In een tijd van 2.18.54 komen we over de lijn en ben ik blij, wel jammer dat de medailles voor de halve op zijn en we er eentje krijgen waar geen afstand opstaat.
Her en der proberen te ruilen met leuke vreemde kerels maar nee hoor niks te ruilen.
Ach dan maar lekker op een terras met een goed bakje koffie nog even in de zon genieten en van iedereen de verhalen horen.
Robbie die door zijn enkel ging aan het begin, Alex die weer als een speer ging en daardoor ook niet op de foto staat. Martin helaas Robbie net niet kunnen bijhouden maar wel vlak erbij zat, Saskia die ondanks de rare voorbereiding een wereldtijd liep, Andre die gewoon lekker liep en Reimon en ik ook tevreden.

Lekker naar huis, een warm badje en met de kittens spelen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten