vrijdag 27 mei 2011

Vrijdag 27 mei 2011

Zo dan we hebben woensdag een nieuw pr gelopen op de 5 kilometer tijdens de ronde van Ridderkerk.
Ik ben er echt zo blij mee, had er zo op gehoopt en voor getraind maar zag het eigenlijk niet zitten.
Normaal ben ik niet zo fan van rondjes lopen en dit waren drie rondjes en een stukje, met daarin ook nog een redelijk bultje.
Maar goed we hadden heel de dag lekker uitgerust in het zonnetje of dat zo echt handig is weet ik ook niet hoor.

De start verliep een beetje rommelig maar wel heel erg gezellig, veel bekenden in het startvak en langs de kant maakt het wel weer erg leuk.
Na de start even wat last van me rug, heel de dag op een zonnebedje toch niet goed.
Gelukkig deed het al snel minder zeer en kan ik lekker doorlopen, hier en daar zag ik bekende heel hard voorbijkomen.
Heb mezelf niet laten verleiden en heb keurig mijn eigen plan aangehouden, het was goed warm en blij dat ik me flesje met water bij me had.
In de laatste ronde ging het nog steeds lekker en kon zelfs op het einde nog iets versnellen en een tijd neerzetten van 28.02 echt super ging weg voor 29.30 dus echt super der super blij.

Al met al een rare maar wel leuke loop, de volgende dag lekker even rust gehouden was een beetje moe en gaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten