zondag 13 maart 2011

Zondag 13 maart 2011

Het is nog redelijk vroeg 10 uur en nog heerlijk alle tijd we hoeven pas om 12 uur klaar te staan om naar Den Haag te gaan, het voordeel van later starten, nadeel hoe doe je het met je eten……
Spullen liggen al haast allemaal klaar lange tight aan en kortere mee je weet het niet met dit weer, terwijl ik dit typer denk ik misschien maar gelijk de kortere aan en de lange mee…lastig, lastig, lastig…..
Heb er wel heel veel zin in en ben zo benieuwd hoe ik het alleen ga doen, heb ik genoeg doorzettings vermogen of …..
We gaan het wel zien straks ga nu even lekker weet ik veel wat doen.

Tring de bel he dat is Robbie al en goh wat tof Saskia is er ook bij echt kei leuk, dan komt ook Alexander aanzetten nog net op tijd voor de koffie en helaas John is te laat voor de koffie.
Hup met zijn alle de auto`s in en gaan, ben met die mooie passat van Saskia meegereden leuke bak hoor.
Op het station netjes kaartjes gekocht en hup daar gaan we dan, best leuk eens met andere lopen heb je gelijk andere praatjes.

Op Den Haag aangekomen is het plassen omkleden en hup naar het startvak door al het plassen en in de rij staan maak ik haast een vliegende start maar wel lekker sta je ook niet in de kou. Het is trouwens een driekwart broek geworden met een trui.
Ga van start en shit de eerste kilometer gaat iets te rap, gas terug en lekker me ritme vinden zo dat gaat beter twee dames die lopen een mooi tempo, kleef aan en volg. Bij de 6 kilometer is er drinken en raak ik de dames kwijt dan maar achter een ander aan. Je merk wel dat je nu met eigenlijk een beetje het zelfde groepje blijf lopen en het gaat lekker.
Heb er echt een super gevoel bij en zou er bijna bij gaan zingen, niet handig voor de andere lopers…..
Net na het 15 kilometer punt even een beetje last van me been een beetje moe en raak in het warretje zie geen 16 kilometer paal en volgens me tijd moet ik er zijn …. Peins doorlopen denken raar he daar staat een paal met 17 kilometer wauw we hoeven er nog maar 4 met een beetje extra moed gaan we breed glimlachend weer verder. Hier en daar komen we nu de uitvallers tegen. Bij de 18 gaat iemand echt out bah gelukkig komt er snel hulp van een ambulance. Dan kom ik een van de voorlopers van C.A.V. tegen zie hem in de rug en het is hup erop en erover wat een heerlijk gevoel, dan twee goed uitziende mannen/jongens zitten er door heen en weer erop en erover best een kick gevoel. Dan oeps 20 kilometer nu ben ik het bokje gelukkig ik word meegesleept door een meneer thanxs nog meneer en ik ben er weer en dan komt de finish inzicht en staat 150 voor de lijn mijn kanjer trots te zijn en ga ik dol gelukkig over de lijn tijd 2.17.27 niet me snelste tijd maar wel mijn tijd.

De rest heeft ook heerlijk gelopen het is te druk op de site van de CPC om precies te kijken, maar we gaan met zijn alle tevreden naar huis.
Iedereen bedankt weer voor deze gezellige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten