donderdag 10 maart 2011

Donderdag 10 maart 2011

Vanavond is Alexander er niet bij, heeft sinds kort een vriendinnetje en die is jarig dus tja dat gaat voor, voor Alexander misschien ook wel beter want zijn enkel blijft een beetje opspelen.
Reimon is er vanavond wel dus gaan we met zijn drietjes op pad. Het is nog goed licht als we weg gaan dus heeft Martin het goede idee om een ander rondje te gaan lopen een rondje waar je in het donker niet lekker kan lopen maar wat wel leuk is. Ik heb mijn telefoon bij me en ga proberen met looptijden.nl de route na te meten… zet hem aan doe hem in me zakje en zie het wel. Oeps gisteravond bodypump gedaan en met de beentjes en de billen iets teveel gedaan dat betaald zich nu terug in flinke spierpijn loopt niet echt soepel, goed onthouden doen we de week voor de marathon dus anders. We gaan lekker door de gorzen en oeps was even vergeten dat de heuvel toch best hoog is….langs de haven en dat met windkracht 6. Het is heerlijk maar ook behoorlijk zwaar, me lies doet een beetje raar maar niet echt zeer. Na 8.5 kilometer zijn we alweer terug en helaas op de telefoon staat niets genoteerd, toch maar eens kijken hoe het dan wel moet. Al met al lekker gelopen en redelijk klaar voor zondag.
Zie er wel tegenop dat Reimon niet meeloop maar goed ik moet het toch ook alleen kunnen.
Vandaag ook berichtje gehad dat Robbie het startbewijs van Joan overneemt dus best leuk zien we die ook eens iets langer als zoef voorbij tijdens de marathon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten