donderdag 3 maart 2011

Donderdag 3 maart 2011

Reimon is helaas een beetje ziekjes en Joke gaat het ook nog niet redden, dus moet ik met Alexander en Martin op pad. Heb vanmiddag voor mezelf al besloten dat we voor het derde viaduct gaan maar ik zeg lekker nog niks tegen de jongens. Vandaag een uurtje korter gewerkt waardoor ik even niet zo hard hoef te haasten om, me om te kleden. Het weer werkt natuurlijk ook geweldig mee ook al staat er een koude wind maar je ruikt en voel het voorjaar nu echt komen. Ik ga lekker voorop lopen en de heren soms naast me maar het meest achter me, uiteraard doen ze af en toe even een stukje versnellen maar het is zo lekker dat ik het tempo aan kan geven. Bij het tweede viaduct geef ik aan dat ik verder wil, een beetje gemopper want het is toch wel koud, ja dus ook ik heb koude benen maar ik wil verder.
Krijg bij de 8 kilometer toch wel een beetje spijt br het is echt koud aan de benen ( krijg die dingen nooit goed warm) maar goed we moeten verder en we gaan ervoor en het lukt.
Een redelijk goede tijd 1.06.54 op de 10.8 net geen vlakke 10 per uur maar toch heerlijk gelopen.
Morgen even de sportschool in en zaterdag rust voor zondag want dan gaan we voor de 32 kilometers…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten