zondag 6 maart 2011

Zondag 6 maart 2011

Vandaag is het super mooi weer, en gaan we voor de 32 kilometers. Marjolein is helaas echt moeten stoppen met de marathon trainingen, knie doet vervelend maar wel al iets beter ze gaat zich nu richten op de roparun!!! Super meis echt helemaal geweldig hier in huis twee mensen een klein beetje jaloers hoor. Joke durf het ook nog niet aan en of ze nog mee gaat doen, daar heeft ze heel veel twijfels over we wachten af. Reimon kon ook helaas niet mee, had een beetje last van een hardnekkig buikgriepje en tja dat loopt niet lekker.



Blijven over Franny, Alexander, Joan, Martin en ikke.
Tja heerlijk weer alles klopt dus moet een zalige loop worden Zo goed als dezelfde route als twee weken geleden, maar die was best mooi dus kom maar op.
Bij een kilometer of 7 gaat mijn heup en lies een beetje opspelen damm dat is niet lekker en een beetje strekken bij het drinken op 8 kilometer en hop weer verder.
















Het blijft vervelend aanvoelen en ik loop dus niet lekker. Hup muziekje op ( dit mag eigenlijk niet maar heb hem altijd bij me, voor de zekerheid) dit leid even af maar lekker gaat het niet. Gelukkig de tweede drinkpost, hier staat Marjolein nu te helpen even flink lachen en net doen of het top gaat.




















Rustig aan verder maar het wil niet het doet zeer en zal blij zijn als ik bij de 20 kilometer ben, weet voor mezelf als ik dat haal dat ik blij mag zijn. De laatste kilometer van 19 naar 20 doet echt heel erg zeer en ben blij dat ik uit kan stappen, al is het met tranen in me ogen.


















Met de auto terug en dan mag ik een keer wachten op iedereen, moet zeggen niet erg hoor in het zonnetje. Nog even een lekkere massage en dan gaan we naar huis.

Wat het is geweest in me lies ik weet het niet een stukje overbelast???? Het verkeerd zitten op me werk en het hele dagen zitten wat ik niet gewend ben, we zullen zien even een beetje rustig aan doen.

Alexander heeft de groep ook bij 28 kilometer los moeten laten was helemaal op en wat last van zijn enkel/been, Martin kwam redelijk fris binnen. Joan en Franny kwamen haast huppelend binnen dus we mogen weer trots zijn op elkaar.

Volgende week gaan Alexander, Martin en Ik de City pier City doen ben benieuwd. Word voor mij de tweede keer dat ik een wedstrijdje alleen ga lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten