woensdag 3 juni 2020

We zijn weer back on track 24-05 14-05

Nee er is nog steeds niets bekend en dat kan eigenlijk ook niet, zo groot evenement ga je niet al een half jaar van tevoren chancellen. Soms ga je wel denken wil ik wel dat het doorgaat??? Kan ik straks wel veilig naar New York, kan en mag ik dan wel overal naar toe en overal in waar ik in wil. Een hoop vragen waar nog geen antwoord op is en voor iemand die graag alles van tevoren regelt een groot probleem.

Maar goed we moeten dus gewoon trainen en dat is de ene dag makkelijker als de andere want eigenlijk wil ik natuurlijk weer een beetje teveel. Ik zei het de vorige keer al we mogen gelukkig weer in groepjes trainen en dat maakt het wel makkelijker.
Het is zoveel gezelliger en je ben veel gemotiveerder in een groepje.

Fietsen ja ook dat kan weer een beetje in een groepje maar helaas was er de eerste keer dat we met de Energie Wieler Amateurs weggingen nog geen appeltaart onderweg, wel twee lekke banden maar dat is zo verholpen. Als het goed is mogen de terrasjes straks weer open maar of we dan met een hele groep aan mogen komen dat zal nog een dingetje worden.





Wat iets lastiger is dat het weer super goed is en dat je dus best even moet wennen aan de warmte.
Let wel ik heb liever dit weer als een hele dag regen hoor maar een verfrissend buitje is best weleens lekker.
En het voordeel van mooi weer is dat je weer makkelijker in het buitenwater kan zwemmen. De eerste keer altijd even een dingetje, is het niet te koud kan ik nog wel zwemmen want tja met de zwembaden die dicht waren kon je ook niet zwemmen. De zwembadden zijn nu deels open maar geen douche, geen wc, nou dan kan je net zo goed in het Waaltje gaan zwemmen. Gelukkig wilde Silvia met mij gaan zwemmen lekker rustig op woensdagochtend en weet je het viel best mee. Het water weer gevoeld besef ik dat ik het wel mis, ga echt me best doen om minimaal 1 keer in de week te zwemmen.

In het kader van doe eens raar op een vrije dag zijn met de auto en de fietsen richting Zeeland gegaan op Hemelvaartdag, de weersvoorspelling was super goed dus vroeg op pad, krentebol en drinken mee en rijden maar, Silvia ging ook met ons mee en die hebben we net na de Heinoordtunnel opgepikt.
Auto konden we snel en goed kwijt vlak voor Brunisse. Even de route opzoeken en fietsen maar, heerlijk en zo mooi.



Waar we even niet naar hadden gekeken is wat voor fietspaden het waren, dus kwamen we ook grevelpaden en paden met behoorlijk wat zand tegen maar wij helden draaien daar onze fiets niet voor om. Moet ook wel zeggen er zaten leuke korte heuveltjes in die soms net te pittig waren omdat je met te weinig vaart er op af kwam en dan moet je dus losklikken en stoppen en afstappen en zien dat je niet omval. Gelukkig konden we onderweg wel appeltaart en koffie scoren, in Burgh Haamstede en dat was precies om 12 uur best raar want daar is ook altijd de start van de kust marathon met de start juist ja om 12 uur.




Maar ja alleen een appelpuntje op 100 km is niet veel dus gelukkig kwamen we ook nog een frietkot tegen, moet zeggen het was lekker maar niet voor herhaling vatbaar.

Verder heerlijk gefietst en genoten en daar gaat het toch om.

En juist als je denk er gebeurd niks.

Dan gebeurd er eigenlijk weer eens van alles wat, maar dat hou ik even voor de volgende keer .........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten