maandag 11 september 2017

En dan zijn we weer dik twee maanden verder.


Jeetje wat vliegt de tijd en wat is er veel gebeurd en ach eigenlijk ook niet zo veel, mm dat klinkt wel weer heel erg vaag.

Oke na de zes uur loop best even wat rust nodig gehad, is toch best wel een aanslag op je lijf vooral als je ook thuis bezig ben met de tuin. Nee ik hoef niet het zware werk te doen maar wat heen en weer sjouwen met de tegels en het opruimen en aanvegen enzo word wel gewaardeerd.

Dan is er natuurlijk nog de vakantie periode en dan is het ineens half augustus ben je jarig en ga je uit een vliegtuig springen, wat een geweldig cadeau was dat echt zo super de super gaaf.





In de vakantie een beetje aan het dobberen geweest in de zee en dan gaat dat zwemmen wel een beetje kriebelen, alleen ik ken geen borstcrawl. Ga ik eerst weer eens gewoon wat conditie opdoen met baantjes zwemmen of…zwemles.
Kijken wat is handig woensdagochtend vrij zwemmen of maandagmiddag leszwemmen hihi echt even snel bellen regelen op de fiets springen naar het zwembad en hup duik erin en de eerste zwemles is een feit. Heb zo gelachen mocht eerst het diepe in om mijn schoolslag te laten zien, die was gelukkig goed en toen terug naar het ondiepe bad om te gaan stoeien met de borstcrawl, met een plankje. Dubbel gelegen maar het ging best goed en ik mocht aan het einde weer even terug naar het diepe bad, heerlijk gespetterd en spierpijn in de schouders maar wat super leuk.
Oja ik ga niet gelijk trainen voor een triatlon maar ik zeg nooit, nooit wie weet want in het zwembad is lekker veilig en geen vieze beesten enz en dan moet ik ook nog een keertje sneller leren fietsen en en en dus nee voorlopig zeker niet!


Al met al krijgen we het steeds drukker maar kom ik weer steeds lekkerder in mijn velletje dus kom maar op.
De duurlopen voor de marathon van Valencia zijn ook weer gestart en ik probeer een beetje leuke routes te maken zodat ik niet teveel dezelfde rondjes hoef te hobbelen, afgelopen zondag de fiets bij de Fast Ferry gezet en daar gestart en zo naar Rotterdam gelopen, helaas viel me horloge een paar keer uit en ik op me snufferd maar goed toch de kilometers gelopen naar Rotterdam en lekker met de Fast Ferry terug.



Komend weekend denk ik maar een rondje Oud Alblasserdam en dan hopen dat mijn horloge snel terug is zodat ik weer makkelijk een route erin kan zetten wie weet waar ik nog terecht kom.
Nou en dan vergeet je de blog te uploaden dus kan je gewoon door typeren.
Horloge is nog niet terug maar is een nieuwe voor onderweg, helaas was er iets stuk en niet meer te repareren, dus ik word hopelijk deze week een nog gelukkiger garmin meisje.
Het zwemmen gaat ook super lekker en ik mag al afzwemmen maar ik blijf nog even lekker een maandje mee draaien en dan ga ik wel diploma zwemmen en dan moet ik daarna maar baantjes gaan zwemmen een half uurtje later is misschien ook wel lekkerder.
Het rondje Oud Alblasserdam is ook lekker gegaan en komend weekend word even kijken wat ik kan gaan lopen hoop echt dat ik dan weer een goed werkend klokje heb, daar mijn reserve horloge ook wat aan het pruttelen is althans de oplader, het is echt een beetje karma.
Maar goed ik ga nu wel alles even uploaden en plaatsen en jullie horen me snel weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten