woensdag 31 mei 2017

Via Leiden naar Rotterdam en dan naar Den Haag

Jeetje het is echt anti-blog jaar niet dat ik er geen zin in heb juist wel maar ik vergeet er tijd voor vrij te maken, maar goed het voordeel is ik heb weer wat te vertellen.

Na het weekend Texel best even wat last gehouden van de benen en dan vooral de bovenbenen, de marathon, het fietsen en doen het was gewoon iets teveel. Maar ik moet door en ik wil ook door ik wil naar Den Haag maar de kilometers willen niet echt vlotten.
Want het zijn niet alleen de benen die een beetje raar doen maar je heb ook gewoon soms andere dingen die ook heel belangrijk zijn.
Een lekker avondje bijpraten met vrienden en een hapje eten met weer andere vrienden, een weekendje uit met je hardloopvriendjes naar Amsterdam om de Marathon daar te zien in het theater. 

Moederdag waar onze lieve dochter het paardrijden weer oppakt een wedstrijd doet en direct weer eerste word.
De marathon van Leiden waar Martin de hele loopt en ik de halve en daar mijn tijd heb lopen verprutsen, en een heerlijke high-tea bij jarige vrienden. Ik zeg dan is een lange duurloop inplannen best lastig. En ondertussen is het nog maar drie weken en dan is Den Haag ik zal hem dus op karakter moeten gaan lopen nu is zes uur rondjes lopen toch wel iets wat op karakter moet gebeuren dus we gaan er gewoon voor en zoals broertje lief zou zeggen; Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het kan.

Maar wat is er nu in Leiden gebeurd; ik zou Leiden als een trainingsloop doen, ik moet me meters maken Martin wilde daar starten nou dan loop ik daar mijn meters, planning lekker op 6.15- 6.20 een km weg is nog een redelijk tempo voor mij, Ginie zou het rustig aan doen en voor uitlopen gaan. Het was best een behoorlijk warme dag dus ik gaf al aan het kan zijn dat we elkaar zien onderweg.
Het startschot klinkt wensen elkaar succes en weg zijn we, ik loop met de meute mee en tralalala het loopt best lekker ik voel dat ik best hard ga maar het gaat lekker, pling km 1 in 6.00 oke iets rustiger want dit is te snel, pling 6.03, pling 6.00, pling en zo gaat het maar door al met al netjes de 10 km in het uur. Hoho dat is niet goed dat gaat te rap dat kan ik niet toch…….ja maar als ik het nou toch probeer, nee ik red dat nooit niet reken de reken kan ik een pr lopen… ja maar dan moet ik nu iets rustiger en mijn krachten sparen, ja maar ik kan dit niet, ik kan dit wel, ik kan dit niet oke km 13 even stap terug even mezelf een schop onder de kont nee het is lastig lopen hier best veel klinkers maar als ik nou tot de volgende drankpost lekker doorloop vul ik daar me flesje en dan zie ik wel.

En dan komt de twijfel dan ga ik lopen rekenen en doen in plaats van gewoon door te lopen, ik ben gek op mijn horloge maar ik moet er niet op kijken tijdens het lopen dat is niet goed voor mij ik moet meer op mezelf leren vertrouwen want door al het kijken en rekenen raak ik in de war en heb ik gewoon een mooi pr laten lopen, 35 sec boven mijn pr kom ik binnen blij maar ook een beetje boos, boos dat ik het weer zelf heb verpruts. Dan komen de uitslagen online mijn tijd klopt niet, we sturen een mailtje met het hele verhaal foto`s van mijn horloge en alles erbij en het word aangepast alleen op die manier dat het eerst 10 min te lang was en nu tekort een dikke minuut dus volgens de site een PR maar nee ik tel hem niet mee. Volgende keer maar even mijn horloge anders doen dat ik geen tijd zie en gewoon blijf lopen voor wat ik waard ben.

Dan komen er een paar dagen nu aan van gewoon trainen maar het word warm en goed warm ook, ik wil nog een goede lange duurloop doen maar we hebben ook nog andere verplichtingen, de keuze valt op Hemelvaartsdag om minimaal een 25 km te doen, helaas het werden er 22 en zelfs die kwamen uit me tenen maar gedaan, we gaan het wel zien we gaan gewoon voor Den Haag en zoals Pipi en broertje Marcel zeggen; Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.

Inschrijven ga ik wel echt pas op het laatst doen, want als het heel erg warm wordt dan ga ik niet. Ik hoop wel dat er nog meer inschrijvingen komen want het is een beetje heel weinig deelnemers op dit moment.


Volgende week ga ik de Ladiesrun doen heb met een actie van Garmin een startbewijs gewonnen dus harstikke leuk want ik ben en blijf toch echt wel een Garminmeisje, we lopen met 50 dames namens Garmin op de drie afstanden, ben benieuwd zal daar ook de mensen tegen gaan komen die ik normaal alleen aan de telefoon heb dus extra leuk om die eens in het echt te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten