zondag 7 april 2013

Van 26 maart 2013 tot 7 april 2013


Druk druk druk, rare diensten andere dagen even schakelen maar toch.

Dinsdag stond er een rustig duurloopje op het schema en geloof me dat was heel erg rustig ik viel bijna om, mocht niet mee doen met de versnellingen. Heb het echt heel erg lastig gehad want bij zo tempo gaat alles zeer doen je krijg het niet echt warm, maar het is voor het goede doel zeggen ze. Gevolg wel dat ik woensdagochtend even mezelf heb getrakteerd op een rondje Gorzen en dat was heerlijk.

Donderdag geen baantraining voor mij, we moeten werken dus moest even zelf een rondje doen, lekker om de 500 meter een versnelling van een kilometer gedaan ging goed.

En als je dan veel moet werken dan maar naar huis lopen, zeker in het weekend ideaal want dan rijden er toch haast geen bussen en ben je net zo snel lopend als….. Hoewel het waren zware kilometers het ging niet vanzelf, was warmer als ik dacht dus na een kilometer alweer de helft uitgedaan en in mijn rugzakje gepropt. Toen onderweg wat last van de darmen dus loopt ook niet echt ontspannen, maar gedaan.

Maandag lekker vrij dus een mooi rondje op lage hartslag en aansluitend even spelen in de Gorzen het is gewoon ook heel leuk om weer te zien hoe snel je weer een beetje went aan de heuvels oprennen.

Dinsdag, damn ik wist dat de training 12 keer 3 min versnellen zou zijn. En wat gebeurd er we nemen een ander parcours met heuvels, daar waren de benen even minder blij mee maar wel lekker.

Donderdag een heerlijke baantraining echt het liep gewoon heerlijk, hard werken maar mooie ronden tijden.

Zaterdag weer lage hartslag en een rondje Gorzen gedaan, nu is het daar klaar tot na de marathon.

En eindelijk zondag weer eens tijd voor me vriendjes van Running Blind, lekker even mee gelopen althans moest het eerste stuk even gas geven want ik was te laat even vergeten dat ze op zondag eerder beginnen. Gezellig om iedereen weer even te zien en ook hun natuurlijk succes te wensen voor volgende week.

En heel toevallig kreeg ik van Rob een berichtje dat ik op de folder sta van Running Blind echt grappig.

En dan ja nu rust houden, krachten sparen, alles klaar maken voor volgende week.

Muziek goed op de Ipod, flesjes drank hier en daar wegbrengen, nog een massage regelen, kleding checken, het weer in de gaten houden, zenuwachtig worden……….damn het is weer doodseng!

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten