zondag 4 september 2011

Zondag 4 september 2011


Zo we gaan weer naar Vogelenzang voor nog maal 35 kilometer, weer dus erg vroeg uit bed.

Mijn rug deed een klein beetje zeer en de gewone pijntjes zitten er nog maar dat hoort voor een marathon dus.

Vorige week was het nat en nu was het heel erg benauwd weer ook niet ideaal om in te lopen maar goed, de eerste 5 kilometers kwamen we gelukkig nog een paar hertjes tegen en was het ondanks het iets hogere tempo lekker lopen. Mijn hamstring voelde ik wel maar niet te erg.

Daarna weer verdelen en hup voor en ronde van 19 kilometer de route begon heel mooi maar toen gingen we het betonpad weer op en dat is toch een beetje ….. het is lang, recht, en heeft behoorlijk vals plat en geen schaduw of wat dan ook. Kreeg het best zwaar me knie begon te sputteren en me ademhaling was ook niet geheel toppie, voor mezelf besloten ik doe de volgende ronde van 11 kilometer niet mee.

Je moet naar je lichaam luisteren toch.

Bij het 17 kilometer punt ging ik even geheel fout en begon een beetje te hyperen en en had even zoiets van bah, gelukkig een begeleidster Saskia nam me onder haar hoede en zo zijn we samen naar de 24 gelopen.

Onderweg kwam het weer redelijk goed met me en heb ik de 24 met een goed gevoel kunnen afsluiten best fijn, Berlijn gaat me heus wel lukken..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten