zaterdag 24 september 2011

Zaterdag 24 september 2011

Hiep piep hoera Martin is jarig, feestje…..

Maar eerst gaan we een stukje lopen, tja we gaan even bij de start en finish kijken en een klein stukje inlopen…..

Wauw wat is dit geweldig wat is dit groots echt super de super en doodseng.


Kunnen het beiden tuurlijk weer niet droog houden en staan heerlijk te snotteren bij het startvak.

Martin vraagt nogmaals of ik het alleen aandurf morgen en heel stoer zeg ik tuurlijk…maar diep in me hart vind ik het eng maar ik wil het alleen doen moet het alleen doen.







De rest van de dag mogen we vrij besteden en krijgen het advies om niet teveel te doen en ook genoeg rust te nemen. Dus hup douchen en de stad in wel met bus en metro natuurlijk anders worden we te moe.

Eerst naar een steiff winkel waar ze zulke mooie pluche beren hebben, tja koop ik een iets grotere alleen voor mezelf of een iets kleinere en dan ook eentje voor onze kleine meid van bijna 24.

Het zijn er twee geworden en hoe de verdeling word ik weet het nog niet.

Bij de metro kwamen we ook deze Fransen nog tegen, ze gaan morgen ook zo lopen....pft moet er niet aan denken.
Natuurlijk ook hier en daar even het parcours bekeken en het ziet er allemaal zo gaaf uit, word echt een feestje morgen.

Bij de Branderburg Tor is de mini marathon voor kinderen, altijd leuk om even te kijken, nou dat even kan je daar wel vergeten 10.000 kinders die meelopen geweldig gewoon.










Morgen is het onze buurt, nu voor de kinderen.







De skaters hebben we moeten laten gaan moesten toch een beetje op tijd terug zijn voor de pasta maaltijd die we met zijn alle gingen doen.



Voor het eten nog even de spulletjes voor morgen klaar gemaakt, gelletjes in de band startnummer eraan vast, flesjes drinken mee, spons mee (tja die moet jezelf meenemen zat wel in de goodybag) chip op de schoen, gelukspoppetje eraan vast, het kan niet meer mis gaan.




Heerlijk gegeten met zijn alle bij een Italiaan en daarna op tijd naar bedje.

Het slapen gaat gelukkig allemaal goed en de bedden zijn echt redelijk goed iets hard maar net niet te.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten