zondag 14 augustus 2011

Zndag 14 augustus 2011


Zondag 14 augustus 2011  



Waar moet ik beginnen wat een drama dag zeg.

Wakker worden en een knoop in je maag hebben lopen in Breda, weer achteraan hobbelen weer niet mee kunnen, weer ruzie met Martin?

Nee gelukkig geen ruzie met Martin gewoon begrip, als jij het niet trekt doen we het niet dan lopen we samen een klein stukje en het komt heus wel goed.

Dus samen een stukje gelopen wel op tempo dus flink aanpoten voor mij maar wel op het redelijke.

We hebben ook een mail gestuurd naar Joan over het hoe of wat, want dit kan zo niet.



Hoi Hoi



Hierbij even een  reactie over zondag.



Het was ikke [Monique] die zich niet lekker voelde en dan niet ziek in de zin van het woord ziek maar gewoon beroerd omdat je weet dat het tempo weer te hoog ligt en je weer achteraan moet hobbelen.

Sorry als het misschien even bot overkomt maar ik baal hier flink van.



Er is iedere keer gezegd dat je op lage hartslag moet lopen [diverse zone,s] en dat dit veel beter is en dat je echt wel sneller word maar ben toch echt bang dat het voor mij niet werkt.

Heb eind mei al aangegeven dat ik iets moeite had met het tempo in combinatie met mijn hartslag.

Ik ben toen op jullie aangeven een hoop andere dingen gestopt, bodypump en rpm dacht even heee dit gaat de goede kant op.

En dat klopt ook,  het loopt heerlijk in zone 2 maar mijn tempo is dan zo laag dat ik nooit meer binnen de tijd aan gaat komen.

Ook aangegeven dat als ik dan moet versnellen naar zone 3 het best wel eens lastig gaat, maar goed.



Al met al deed ik netjes het schema doordeweeks en loop ik met de georganiseerde duurlopen  in zone 4 en soms zelfs 5. 

En eerlijk is eerlijk, dat red ik gewoon niet om hier 42 km mee te volbrengen.



Begin Juli heeft Marco met me meegelopen.

Dat ging goed maar het is niet leuk om zo achteraan te lopen.

De twee laatste keren heeft Martin bij me gelopen terwijl die in een andere tempogroep mee kan en moet en dat werkt dan aan die kant weer averechts.



Geen verwijt naar Hans want die is er diverse keren bij terug gekomen op de fiets.

Het feit is en blijft dat dit in principe niet kan.

2 personen die een toch redelijk bedrag neertellen voor trainingsbegeleiding en die worden op deze manier aan elkaar overgelaten.



Hierdoor kwam ik dus zondag even mee in de knoop wetende dat je weer achteraan loopt, een vreemde mee op de fiets, het slechte weer, ik was echt misselijk van het idee dat ik moest gaan lopen.

En geloof me, dat idee heb ik nog niet gehad voor welke georganiseerde loop dan ook.



Als het goed is gaan we de 28ste in Haarlem lopen [geregeld via twitter met Marcel Kuhlman] waar ze wel een langzame groep hebben en ik weet niet of wij de 18e september nog lopen [lijkt mij een beetje sterk zo net voor Berlijn] maar misschien moeten we die dan ook maar in Haarlem lopen zodat ik weer een beetje mijn vertrouwen terug krijg want dat is even een beetje weg.



Ik heb op Dinsdag 16 km gedaan op een tempo van 9 p/u en dat gaat zoals het hoort.

Zondag aanstaande proberen we wel een stukje extra te doen en dan moet het maar.



We kunnen nog een redelijke stap maken met de laatste grote duurloop en dan zeker als ik hem met een tempo van 8,5 / 9 km/u kan doen.



Deze groep hebben ze volgens Marcel wel in Haarlem.





Ik hoop dat je hier iets mee kan doen.





Alleen al het versturen van de mail gaf mij een hoop rust antwoord zal wel even duren maar dat geef niet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten