zaterdag 6 augustus 2011

Zaterdag 6 augustus 2011


Tjee vandaag is er zoveel gebeurd dat ik eigenlijk niet weet of ik het wel wil delen.

Ik ga het gewoon doen het is best Prive maar toch moet het kwijt wil je het niet lezen dan blader je maar door.



We moesten vandaag een duurloop doen van drie uur, het grootste deel in zone 2.

Nu had ik voor mezelf al besloten om dat iets op te schroeven want anders word je echt gek van dat tempo.

Maar goed we gaan onderweg, en na 500 meter begon het al. Martin over laat het los en loop gewoon en stop met je schema enz.

Fijn dus ik schiet weer in de stress en blokkeer eigenlijk direct al.

Hier baal ik zo van, dan wil ik al meer gaan doen en dan gaat weer Martin bepalen wat ik moet gaan doen.

Samen lopen is echt even niet goed voor ons. Ik worstel doordat me hartslagmeter niet helemaal goed werkt en probeer toch mijn plan te trekken.

Best moeilijk want ik zie Martin voor me vechten om niet nog bozer te worden en we lopen dus met een flinke afstand van elkaar.

Ieder dus heel alleen en heel verdrietig en boos en geen van beidde toe willen geven.

Dit loopt echt niet lekker en het gaat dan ook echt opbreken. We lopen even naast elkaar als ik Martin vertel dat ik constant loop te wachten op nog meer rot commentaar want dat is alles wat ik normaal ook krijg.

Het blijft stil en dat loopt dus ook weer niet lekker o wat is dit lastig!!!!!

Net na een uur stort ik gewoon volledig in en gooi ik alles eruit, dat word dus wandelen mopperen en doen, weer lopen weer huilen weer wandelen en zo zijn we de drie uur doorgekomen.

Wel een behoorlijke opluchting al maar hoe verder met het lopen weet ik even nog niet.

In ieder geval ga ik dinsdag alleen en mag er niemand mee, mijn plan mijn loopje mijn zelfvertrouwen gewoon ik en mijn zenuwen voor de middag.

Ja zenuwen want `s middags heb ik eindelijk een sollicitatie gesprek bij Daka Sport.



Waar ik wel over na moet gaan denken wil ik hierna nog wel een marathon…..

Weet nu dat je nooit in je eerste jaar er gelijk twee moet gaan lopen. Dat is echt niet handig, althans niet voor mij.

Maar goed heb het ook zelf gedaan dus ik moet nu maar door zien te zetten.

Maar, ga wel verder op mijn manier en hoe dat gaat ik zie het wel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten