dinsdag 9 augustus 2011

Dinsdag 9 augustus 2011


Heb voor mezelf besloten wel een beetje het schema aan te houden maar toch niet helemaal…

Denk dat het toch niet handig is om zo langzaam te blijven lopen het is wel lekker maar je word er zo sloom van.

Vandaag kiezen of zelf lopen en lekker wat energie eruit of vanavond een loopje in Rotterdam.

Ik kies lekker voor het eerste, lekker alleen lopen energie kwijt zodat ik ook opgeruimd naar me gesprek kan vanmiddag. Ja eindelijk weer eens een sollicitatie gesprek, in een sportwinkel dus best tof.

Maar goed eerst even lopen er staat 30 min zone 2 en 30 min zone 3 ik ga het veranderen in tempo.

Eerst 15 min in lekker laag tempo 7.30 min/km dus beetje zone 2 dan lekker naar de 6.00/6.30 min/km is best hoog in zone 3 ook 15 min en dan 15 min op tempo van 6.00 min/km of sneller en dan weer terug naar vorige blok en laatste stuk weer lekker langzaam.

Nou hup kleren aan en onderweg, en er staat een wind dat gaat wat worden.

Het eerste stuk gaat goed iets boven zone 2 soms maar lekker zo.

Dan gaan we versnellen, dat gaat ook redelijk goed kom wel in zone 4 maar voelt lekker.

Het zware stuk word erg zwaar want ik moet dan ook nog een keer de heuvel op bij de Gorzen, het tempo ga ik niet helemaal redden maar het voelt goed en dat is belangrijk.

Dan mag ik weer iets terug maar ik loop langs het water zonder beschutting en windkracht 5/6 vol tegen het is echt vechten hartslag hoog maar zo lekker ik hou het haast niet vol en wil haast de laatste 5 min op geven maar die zitten op het keerpunt en dan heb ik nog heel even wind mee dus door bikkelen.

En dan heerlijk het laatste stukje maar wat is het dan moeilijk om langzaam te gaan, we rommelen een beetje aan maar wat ging het heerlijk volgende week weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten