maandag 22 augustus 2011

Maandag 22 augustus 2011


Hoi Monique,

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat is mooi nieuws. Volgens mij is het ook echt iets voor jou.
Hopelijk ga je het daar goed naar je zin krijgen.

Uiteraard heb ik je mail gelezen en ik vind het ontzettend vervelend om te lezen hoe jij erover denkt. Wij doen als R2F2 ons uiterste best om ALLE deelnemers zo goed mogelijk voorbereid aan de start van hun marathon te krijgen en daar hebben we veel voor over. Het is voor ons ook een soort van uitdaging om dit voor elkaar te krijgen.
Zoals je weet hebben wij vaak genoeg overleg gehad bij de duurloopjes of via de mail over wat te doen. Hoe het de laatste 2 duurlopen precies gegaan is tijdens mijn vakantie weet ik niet, maar ik vind het natuurlijk erg vervelend dat je daar niet zo’n fijn gevoel aan over hebt gehouden.

Aanstaande zondag gaan we weer op pad voor de voor jullie laatste echte lange duurloop en ik zou het toch wel heel erg leuk vinden als jullie gewoon lekker met ons meelopen. Ik loop dan gewoon lekker met jou mee op het tempo wat lekker voelt, dan gaan we gewoon de km’s volbrengen. Martin loopt ook gewoon in de groep waar hij in wil lopen. Jullie gaan eind september gewoon lekker genieten in Berlijn van deze prachtige marathon.
Op 4 september doen we eerst de Tilburg Ten Miles, ontzettend gezellig altijd.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat natuurlijk graag en hopelijk zijn jullie zondag gewoon gezellig van de partij.

Fijne avond!

Joan Simon Artigas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten