dinsdag 23 augustus 2011

Dinsdag 23 augustus 2011

Zo twee hele dagen achter elkaar gewerkt en gestaan en dan moeten we gaan lopen..
Tja hoe gaan we dit allemaal regelen, met Martin afgesproken ik loop thuis alleen en jij op de club en ik haal je wel op.

Klinkt goed en makkelijk, nu kom ik pas over half zeven dus thuis.

Hup omkleden en naar buiten dan is het al 7 uur en Martin is rond half negen klaar, begin dus al gelijk met rekenen, dat ik ook wil douchen en eten en dat dit dus niet werkt.

Bah kom er ook achter dat ik beter wel water mee had kunnen nemen ik wil haast uit de plassen drinken, ben te hard van stapel gegaan…dit werkt niet doen we volgende week anders.



Al met al toch een pittige 9 kilometer gelopen, wel even moeten wandelen maar niet geheel ontevreden beentjes moeten ook aan het staan wennen en alles.

Donderdag ga ik wel proberen gelijk naar de baan te komen vanuit het werk kijken hoe dat gaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten