donderdag 28 juli 2011

Donderdag 28 juli 2011


Vanavond weer baantraining het is haast heel de dag droog geweest en nu gaat het weer een beetje regenen, had ik dan toch vanmiddag alleen moeten gaan lopen…

Op de baan moeten we twee keer 2000 en een keertje 1000, tjee 5 rondjes achter elkaar op de baan ik vind dat zo moeilijk zo doods en dan ook nog een beetje op tempo bah, maar goed we beginnen vol goede moed.

Eerste keer gaat niet echt slecht maar wat is het lastig als Ben achter me loop hij heeft zo platstamp loopje en ik kan me daar mateloos aan ergeren maar goed de eerste 2000 in 11.32.

De volgende 2000 trek ik net niet het gestamp achter me en het niet meer gewend zijn op tempo te lopen besluit ik bij 1600 meter even een rondje extra rust te pakken en 1600 in 9.13 is best lekker constant gelopen.

Dan nog de 1000 meter en die kan ik weer lekker meepakken op een 5.40, dus dik tevreden onder de douche en naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten