donderdag 23 juni 2011

Donderdag 23 juni 2011

Donderdag 23 juni 2011

Dinsdag hebben we gewoon netjes getraind en deze keer 2 keer 2 kilometer op tempo, best pittig maar toch ook wel heel erg leuk.
Gisteren hebben we de laatste workshop voor Berlijn gehad over Core Stability, het is allemaal zo logisch maar je moet er weer even aan denken en zeker ik met me ademhaling.
Vanaf nu gaan we er ook echt voor volgens Joan, ben dus heel benieuwd naar het nieuwe schema.
Maar eerst vanavond weer lekker trainen, de regen is weg en de zon is er nu dus zalig weer om te lopen.

Zondag 19 juni 2011

Deze week gewoon getraind bij Energie en vandaag gan we lekker lopen bij de ladiesrun.
Had een paar weken geleden Wilma al beloofd om haar te begeleiden tijdens de 5 kilometer, dus saampjes met de bus naar Rotterdam, vol met zenuwen en angst aangekomen.
Lekker wat rondgelopen en gelijk me rokje en shirtje opgehaald bij hiphardlopen.
Daarna tassen weggezet, plassen en doen en richting de start, nu wilde het weer niet echt meewerken dus we blijven veilig droog en warm binnen.
Vlak voor de start het vak in en dat we achteraan staan maakt niks uit.
Echt wat ben ik trotos op Wilma ze heeft het zo goed gedaan, maar 1 keertje even gelopen en verder netjes doorgelopen/gedribbeld echt helemaal toppie.
We nemen onderweg nog af en toe een dame mee die het moeilijk heeft en zo komen we netjes over de streep in een tijd van 41.18.
Toen heel snel het vak uit zien te komen want ik had een paar dagen eerder ook heel spontaan Claudia beloofd mee te lopen op de 10 kilometer.
Snel even wat drinken, plassen droge nieuwe regencape en Claudia zoeken.
Had eigenlijk geen idee hoe Claudia nu loopt en of het wel haalbaar was voor mij, nou het was best even afzien op het laatst maar een lekkere 10 in 1.02.25 niet slecht dacht ik zo.
Met twee medailles en twee goodiebags en een startnummer dik tevreden naar huis om helemaal niks meer te doen.

Maandag 13 juni 2011

Het is prut weer vandaag, blij dat ik gisteren ben gaan lopen....
Vandaag is de binnenkomst van de roparun op de Coolsingel en tuurlijk gaan we daar kjken.
Het blijft kippevel, natte ogen en een droom.
Wie weet ooit.

Zondag 12 juni 2011

Vandaag staat erweer een lange duurloop op het programma, het is lekker weer dus dat moet goed gaan komen.
Martin heeft geen zin erin, en blijft thuis.
Een beetje nukkig ga ik toch ik heb de training gewoon heel erg hard nodig dus hups drinken mee gelletje mee en gaan.
Na een kilometer bedenk ik dat ik vandaag eens anders ga lopen en ga richting Rijsoord om via Hendrik Ido Ambacht weer terug te komen. Een heerlijke route met uitbreid mogelijkheden.
Netjes 95 min in zone 2 gelopen althans iets er boven en 15 min in zone 3 ook iets er boven maar erg goed te doen zo.

Zaterdag 11 juni 2011  

Vandaag word me tattoo afgemaakt, tijd,plaats en datum komt er nog bij en nog verder inkleuren.
Weer een uur gezeten maar hij is zo mooi geworden, als het goed geheeld is komt de foto hier erop.
Ben vanochtend ook nog even alleen wezen lopen gewoon een half uurtje gaan en even niet nadenken over hartslag, zones en dat soort dingen heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten