woensdag 20 april 2011

Woensdag 20 april 2011

Vandaag ga ik met Wilma lopen, die is al een geruime tijd bezig om te leren 5 kilometer te lopen en ik hoop dat ik haar een beetje kan helpen.
Ze loopt best wel lekker gaat wat te snel voor haar doen van start maar pakt alle tips en ideetjes erg makkelijk op en dit is echt heel erg leuk om te doen, zal ik trainer worden.

`sAvonds hebben we een presentatie over hoe voorkom je blessures in Breda, door het mooie weer besluiten we om lekker in Breda op een terrasje te eten zodat Martin met het mooie weer niet op en neer hoef te rijden dus pak ik de bus en de trein naar Breda.
Na een lekkere maaltijd lopen we terug, en verdwalen we bijna nog ook. Heb ik weer, nieuwe schoenen aan dus ook nog gelijk een blaar.
Was een leuke en leerzame avond en krijgen van Joan nog een tijdschrift mee met allemaal info over de marathon van Berlijn echt tof


Geen opmerkingen:

Een reactie posten