zondag 30 januari 2011

Zondag 30 januari 2011

Zondag 30 januari 2011

Eigenlijk een gewone training bij Top maar er was bij Zeist ook een duurloop van 20 kilometer het tempo zou 6 per minuut zijn best stevig voor mij maar het proberen waard. Dus Alexander, Reimon, Martin en Ik om acht uur in de auto richting Zeist, op de verzamelplek aangekomen nog even wat gerekt en gedaan we waren maar met een klein ploegje maar goed dat kan ook heel gezellig zijn.
Het eerste stuk ging best lekker iets rustiger als 6 per minuut dus goed te doen en toen echt het bos in de heide over en toen kwam ik er achter dat dit heel anders is als op de weg lopen. Pft wat is dit zwaar na een klein anderhalf uur heb ik de groep moeten laten splitsen ik kon echt niet meer ademhaling te hoog en voelde me zo ongelukkig.
Wij zijn toen met een trainster op mijn tempo terug gegaan en dat was weer heerlijk een kleine 17 kilometer in 1.50 niet snel maar toch tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten