zondag 23 januari 2011

Zondag 23 januari 2011

Zondag 23 januari 2011

Oeps vandaag gaan we voor 25 kilometers, als ik er aandenk word ik een beetje nerveus en bang. Heb nog even op afstandmeten gekeken waar we naartoe gaan, de route is wel erg leuk dus dat moet goed gaan komen.
9.15 We pikken Franny en Joke even op bij de Rowdies en gaan dan snel door naar Barendrecht, hier zijn Reimon en Alexander al en ook Marjolein zien we voorbij flitsen.
De groep van Martin en Alexander

De groep van Joke, Joan en Franny

En de groep van Reimon en Mij


Allemaal gaan we netjes naar ons eigen groepje en dan gaan we onderweg. De eerste vijf kilometers heb ik even moeite om op gaan te komen maar dan gaat het eigenlijk heerlijk.



Het is echt een super leuk parcour om te lopen stukje langs de Maas we komen ook nog langs de trimbaan waar we over 5 weken onze rondjes mogen lopen.
Na 25 kilometer komen we weer terug bij Energie en kunnen we allemaal terug kijken op een leuke ontspannen loop. Ik pak nog even snel een massage want de kuitjes zijn toch wel een beetje ……. Maar denk dat we allemaal terug kunnen kijken op een heerlijk loop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten