woensdag 12 januari 2011

Woensdag 12 januari 2011

Woensdag 12 januari 2011

Gisterenavond zijn we weer naar buiten gegaan, aanwezig waren Joke,Reimon,Alexander, Martin en ikke Monique.
Zag er best wel even tegenop na zondag waren de beentjes toch wel een klein beetje slap en ik zat nog met een mooie blaar onder me voetje.
Maar goed kleren aan nieuwe zooltjes in me schoenen (moeten de blaren gaan voorkomen) en even wachten op Reimon en Alexander .
En hup het fietspad op langs de Vlietlaan en ja hoor goed getimed daar komt Joke al aan gerend, dus we kunnen gelijk mee.
We lopen het rondje van Top met het tweede viaduct en het gaat eigenlijk best wel erg lekker ondanks dat we langs de rijksweg toch best wel een windje tegen hebben.
Mijn blaar houdt zich goed, Martin heeft vandaag zijn nieuwe schoenen aan en springt vrolijk over de plassen heen. (ze mogen niet gelijk vies worden)
Bij de rotonde nemen we weer afscheid van Joke die is eerder begonnen dus kan er ook eerder af, uiteraard nadat we weer voor donderdag hebben afgesproken.
Het is echt top om het met zijn alle te doen en ik baal al eigenlijk een beetje dat ik straks weer een avond moet gaan werken en niet mee kan, toch eens kijken of ik er iets op kan verzinnen.

Vanavond doen we een beetje met gewichten stoeien en lekker relax de sauna in want als je hard train moet je ook jezelf erg goed verzorgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten