zaterdag 8 oktober 2011

Zaterdag 8 oktober 2011

Tjee het is alweer twee weken gelden dat we in Berlijn waren en de marathon nog moesten gaan lopen.
Nu weer thuis en moet zeggen heel erg goed hersteld. Nu ben ik ook niet tot het uiterste gegaan tijdens de marathon maar goed je moet toch een heel eind lopen om over de finish te komen.

Deze week ook weer rustig meegetraind op de AV en dat ging best goed. Nu kregen we net voor Berlijn een mailtje dat er iedere zondag in oktober op de AV een duurloop gedaan word van 18 kilometers. Dit is echt voor de mensen die Etten-Leur lopen of de zevenheuvels of wat dan ook....
Nu trainen wij normaal op zondag met TOP 2000 dus dat word dan kiezen, nu vind ik TOP even geen toegevoegde waarde geven dus eigenlijk weet ik het wel.
Martin kwam dinsdag na de training met joh er gaat een groep mannen zondag het strand op, ik denk dat ik meega. Doen ga jij met de mannen pak ik de duurloop komt goed.
Was stiekum best een beetje jaloers op het strand lopen gaaf lijkt me dat.

Donderdag na de training werd alles nog een keer goed afgesproken en wat blijkt ook voor mij tempo gaan ze naar het strand, tja dan weet ik de keuze wel....morgen dus strand.

Nu moet ik voor mezelf ook nog gaan beslissen de komende periode wel of niet de marathon van Rotterdam.....
Ik wil heel graag wat sneller worden en dat is best lastig met trainen voor een marathon, zou eigenlijk alleen wat korter werk moeten doen tot 10 kilometer ofzo....
Geloof dat ik toch maar op mijn eigenwijze ga proberen het allebei te doen en iets meer snelheid en de marathon, want eer ik sneller ben ben ik te oud.
En ach het gaat toch ook om de lol en niet alleen om de tijd, winnen doe ik alleen van mezelf en verder van niemand.

Nou best nog weer een verhaal ga proberen nu 1 maal per week te bloggen of er moet iets heel leuks gebeuren, dan doen we een keertje tussendoor.

Nou tot volgende week dus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten