woensdag 14 september 2011

Woensdag 14 september 2011

Jippie een vrije dag, maar een drukke dag.

Om even voor tien uur vertrekken we naar Amsterdam ik wil heel erg graag naar de flagstore van ascis om daar eens te kijken en me voeten te laten meten.

We zijn allebei ook wel aan een paar schoenen erbij toe dus dat komt best goed uit. Het opmeten en alles gaat daar best luxe met druk op de voeten enz het word ook allemaal gescand.

Ook natuurlijk even lopen op de loopband video ervan gemaakt en ja hoor ik heb de juiste schoenen aan, eigenlijk twijfelde ik daar ook niet aan.

Ben wel eens een keertje over gestapt naar een ander model de Kayano iets meer demping en dat is zeker met de lange afstanden wel lekker hoop ik.

Ook Martin heeft dezelfde overstap gemaakt dus we hebben weer dezelfde schoenen, oke andere kleur en maat.



Daarna lekker even door Amsterdam gelopen, wat gegeten en gewoon genieten dus.



Op tijd zijn we richting Haarlem gereden want daar moesten we rond 19.15 zijn bij Run2day voor de laatste tips voor de marathon.

We waren rond half vijf in Haarlem dus hup auto parkeren kijken waar ongeveer de Run2day zit en nog even winkelen.

Slaag ik zomaar voor een spijkerbroek, tshirt en een jasje echt een super dag dus.

Daarna lekker eten bij een Indiaans restaurant en toen de laatste tips ophalen.



Mooie winkel hoor in Haarlem lekker groot, even lekker bijkletsen en doen en toen kregen we alle tips en tricks.

Wel lekker alles nog even een keertje op papier en ook de startnummer werden bekend gemaakt Martin heeft 33898 en ikke F10283 het word nu toch wel echt heel spannend hoor.

Wat me wel opviel is dat er maar weinig dames meegaan geloof maar vier en verder allemaal heren.

Maar goed heb er echt super veel zin in en we gaan er een top weekend van maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten