zondag 28 augustus 2011

Zondag 28 augustus 2011


Oke vandaag de laatste lange duurloop in Haarlem (vogelenzang) Hier starten ze met lopen om 8.00 niet zo heel erg maar dan moet je toch om 6.15 in de auto zitten dus om 5.00 de wekker!!!!!

Gelukkig reed Martin want ik was best nog een beetje duf, een klein beetje zoeken en toen kwamen we op de plek aan, zag er leuk uit lekker een pannenkoekhuisje erbij altijd goed.



Met een kleine groep vertrokken we om 8.00 voor een ronde van 4.5 kilometer en echt we liepen gelijk tussen de hertjes wat gaaf er kwam ook nog heel even een beetje zon bij.

Helaas de laatste kilometer werd de zon een stortbui en waren we dus goed nat.

Maar goed we waren weer bij het begin en er sloot en grote groep aan en werden ook netjes in de tempo groepen verdeeld, heerlijk lekker ontspannen lopen in mijn slakken tempo.



Hier word ook even gestopt om water bij te vullen en wat te eten echt super, na de ronde van 17 km heb ik dan ook mijn drinkbelt onder de auto gegooid en ben met los flesje verder gegaan. Er waren ook lopers die hier weer stopten ivm blessures enz.



Toen weer verder voor de laatste 13 kilometers moet zeggen dat ik het wel zwaar heb gehad hoor, ook door de regen die toch wel goed uit de hemel kwam en zolang had ik gewoon lang niet gelopen.

Dankzij Marcel heb ik het volgehouden want ik wilde eigenlijk de laatste kilometer lekker uitwandelen en genieten maar dat mocht dus niet. Beter maar op dat moment grgrgr.



Na het lopen kwam het voorstel om volgende week ook weer mee te lopen, maar dan is ook de TTM en die zou Reimon ook meelopen dus nee liever niet gaan lekker naar Tilburg.

Toch wel aan het denken gegaan…..



Daarna even snel omgekleed en een heerlijke cappucino op en een tosti lekker hoor toen naar huis, moe tevreden en heel voldaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten