zondag 24 juli 2011

Zondag 24 juli 2011

Regen, regen, regen en we moeten voor twee uur naar buiten!!!!

Heb zoiets als het dan toch moet dan gaan we maar, ben niet helemaal happy voet doet zeer door een horzelbeet, me velletje past even niet lekker gewoon bluh.

Martin heeft zoiets van ik ga niet, dus ik moet weer alleen.

Heb zoiets van zie wel hoe ver ik kom en als het minder word, word het maar minder.

Na driekwartier doe ik alvast het kwartier versnellen hebben we dat alvast gehad. Op zich gaat het niet echt slecht, en kan ik vrij constant lopen. Maar toch het zit niet lekker allemaal en bij ruim een uur ben ik bijna thuis, moet ook naar de wc maar wil nog niet stoppen.

Nog een lusje eraan geplakt en toch nog op een kwartier na de twee uur vol kunnen maken, maar echt top was het niet.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten