zondag 17 juli 2011

Zondag 17 juli 2011

Zo we gaan voor 28 kilometer vandaag, ben heel benieuwd hoe we het gaan doen ivm mijn hartslag.

Oke we gaan in twee groepen en we gaan op 6.30 per kilometer dat betekent dat ik ver boven mijn hartslag moet gaan lopen……

Ik besluit voor mezelf dat zone 4 hoog mag maar verder ga ik niet, ga niet heel de week mak aan doen om er nu met heel veel moeite 28 kilometers uit te persen.

De groep zit al vrij snel een stukje voor me en ik vind het wel lekker zo, kan toch niet praten op dit tempo dus kom ik ook niet in de verleiding.

Martin blijft heel erg lief bij me, maar die zegt nooit veel dus dat gaat goed.

De groep komt twee keer terug om mij op te halen, wat ik wel heel attent vind maar ook een beetje grgrgr.

Na twee uur lopen gaat de groep gewoon door en fiets Hans iedere keer even terug om ons de weg te wijzen en dat is eigenlijk best lekker.

Bij het 24 kilometer punt zijn ze allemaal gestopt en besluit ik toch die laatste 4 kilometers door te lopen 28 is 28 en bij de marathon stop je ook niet op de laatste 4 kilometers toch???

Het werd me geloof ik niet helemaal in dank afgenomen maar sorry op dat moment loop ik voor mezelf en niet voor een ander.

Al met al redelijk lekker gelopen en tevreden naar huis om niks meer te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten