dinsdag 7 juni 2011

Dinsdag 7 juni 2011

Zo er is best weer veel gebeurd.
Vorige week zijn we gewoon lekker wezen trainen, iedereen ging naar buiten omdat er baanwedstrijden waren, het was dus erg druk gelijk overal.
In een lekker tempo een 11 kilometer gelopen waarin we 4 maal 6 min iets harder gegaan zijn, best wel een flink stuk 6 min. Heb geprobeerd om iets boven de 10 per uur uit te komen of 5.50 min per kilometer. Gewoon lekker gelopen was ook niet zo heel erg warm en dat scheelt ook heel veel.

Donderdag was er geen training ivm Hemelvaartsdag, dus zouden we het trainingschema aan houden.
Gingen om 10 uur naar buiten en mijn hemel wat was het al warm, volop zon en een dikke 17 graden...
Programma 3 min inloop 85 min rustig 15 min iets versnellen en 3 min uitlopen, van de 85 min hebben we er 40 gemaakt.
Het is al heel moeilijk om zo langzaam te lopen en dan met die hitte echt niet grappig.
Snel naar huis en de tuin in.

Vrijdag stond er een rondje met Wilma op het schema, wel pas om half twee, en weer warm maar goed dat is kort dus wel te doen.
Hebben weer een stukje cross gedaan en het ging al een stukje beter.

Zaterdagavond stond er een loopje in Zundert op het programma van Berlijn de van Goghloop.
Het ging om 10 kilometer en dat in drie rondjes, niet dol op rondjes maar denkend aan de ronde van Ridderkerk met een mooi pr toch vol goede moed de auto in, wie weet breng dat warme weer en de rondjes wel geluk.

Netjes op tijd aanwezig startnummer opgehaald, beetje rond gekeken bij de kinders die met de kidsrun bezig waren, altijd leuk om te zien.
We zouden om 18.00 gaan loslopen maar dat werd wat later omdat nog niet iedereen er was.
Zag ook best wel al op tegen het inlopen omdat het zo warm was 29 graden is best veel.
Oke toch loslopen om haast half zeven een half uur van tevoren niet echt ideaal.
Pft wat een saai rondje word dat en ook nog een keer een stuk dubbel lopen veel wind en geen schaduw.
Inlopen ging dan ook niet lekker te snel ik was zelf een beetje boos en geirriteerd en had er al helemaal geen zin meer in.

Maar goed het startvak in en hup we zien het wel, nou ik zag niks merkte alleen dat het niet ging.
Het tempo was zo verkeerd niet maar me hartslag 180!!! ademhaling was helemaal hopeloos en dan voel je jezelf heel zielig zeker als je na 500 meter al alleen achteraan loop.
Balend kwaad en gefrusteerd na een ronde uitgestapt.
Volgende keer loop ik zelf wel in en doe ik gewoon mijn eigen ding want dit is niet leuk en niet goed voor mij.
Martin heeft hem gelukkig wel uitgelopen in 53.20 dus best netjes met dat weer.

In de auto nog even lekker zitten huilen en nu maar niet meer aan denken...

Vandaag lekker even alleen wezen lopen, echt waar mijn snelheid is ik weet het niet, vraag me af of ik wel in de goede zones train.
Mailtje sturen naar Joan toch eens na vragen...
Verder wel lekker gelopen en vanavond gaan we naar een party van hip hardlopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten