zondag 1 mei 2011

Zondag 1 mei 2011

Vandaag een loopje in Breda via run 2 forty 2 Het is 15 kilometer maar dan wel in drie rondjes.
Ik ben hier helemaal geen voorstander van maar goed we gaan het gewoon proberen.
Het is best lekker weer een beetje te warm misschien en wat wind zeg maar gerust veel wind, ach we zien het wel als we maar eens geen kramp krijgen.
We doen netjes loslopen met de groep en dat is best even vreemd, maar wel lekker.

Dan het startvak in en ben blij dat Reimon erbij is hoor.
Heb een flesje met drinken meegenomen zodat ik niet gelijk dorst krijg, maar wat verbaasd me na een km al een drankpost en bij 3 km weer en bij 4 km weer wat een verzorging zeg echt helemaal super.
Het is wel een leuk rondje maar na drie keer ben ik het goed zat, het tempo zit er ook niet echt in laat staan een nieuw pr.
Ria en Marco                                                                     Sven, Corine en Sandra


Jaap en Bas                                                                                                           


Willem





Als laatste van de groep komen wij binnen, blij dat ik het heb gedaan maar niet echt tevreden…
Onderweg ook last gehad van me heupen wat dat nou weer is…net of er een band omheen zat die strak getrokken werd heel erg raar.



En ook Alex was mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten