zondag 17 april 2011

Zondag 17 april 2011

Vanochtend gaan we voor de tweede training naar Breda een ronde van 12 kilometer staat er in de agenda.
Het is goed weer zelfs al een beetje warm, dus gaan we vandaag met een drinkfles mee onderweg moet er toch mee gaan leren lopen.
Aangekomen is iedereen heel erg benieuwd naar onze verhalen van de marathon en krijgen we uiteraard alle felicitaties.


Beste Run2Forty2’ers,

Aanstaande zondag staat de 2e duurloop op het programma en het ziet er naar uit dat het weer heerlijk voorjaarsweer gaat worden dus we hebben er weer veel zin in!
Zoals gewoonlijk starten we om 09.00 uur vanaf “De Boschwachter” dus zorg dat je er weer op tijd bent.
Afgelopen zondag heeft onze voorjaarsgroep de Marathon van Rotterdam gelopen en ze hebben het allemaal geweldig gedaan! Iedereen heeft de marathon uitgelopen en ze zagen er na de finish allemaal nog behoorlijk fris uit. We hebben een heerlijke dag gehad!
Als je de foto’s wil zien kijk dan op: www.run2forty2.nl en klik op het flickr fotoalbum. Ik heb een groepsfoto bijgevoegd bij deze mail.
Ook Martin & Monique Punt uit onze groep hebben zondag in Rotterdam gelopen en ook beide zijn ze gefinished. Proficiat!

Hopelijk hebben jullie de trainingen van het schema goed kunnen doen en van verschillende van jullie heb ik inmiddels al terugkoppeling ontvangen. Het lopen in de juiste zone valt nog niet altijd mee en het lijkt inderdaad dat je bij het lopen in zone 2 bijna niet vooruit komt, maar geloof me dit gaat de komende tijd echt veranderen.
Zondag gaan we een mooi rondje van ruim 12km lopen en we maken er weer een ontspannen loopje van.

Aanstaande woensdag hebben we de blessurepreventie avond in de winkel, hopelijk kunnen jullie daar allemaal bij zijn. Mocht dat niet lukken dan hoor ik dat graag. De avond gaat om 19.30 uur van start en zal uiterlijk tot 21.00 uur duren.

Verder wil ik vragen wie van jullie wil deel nemen aan de Haagse Beemdenloop op zondag 1 mei. Dit is een loopwedstrijd over 5, 10 of 15km en mijn voorkeur gaat uit om met z’n allen deel te nemen aan de 15km.  Deze afstand past wel mooi in de opbouw van ons schema. Ik hoor dus graag of je wel of niet deelneemt zodat ik de startbewijzen voor jullie kan regelen. Je kunt alle info over deze loop vinden op: www.haagsebeemdenloop.nl

Als laatste wil ik jullie er nog ‘n keer op wijzen dat je je HF-zones kunt bepalen mbv het tablad “intentiteitszones”  bij je trainingsschema. Je vult daar je min. Hartslag en je (vermoedelijke) max. Hartslag in en je zones worden berekend, reuze handig.
Op de eerstvolgende gezamenlijke training na de HB-loop gaan we deze waardes voor iedereen proberen te bepalen.

Nou volgens mij ben ik zo weer compleet en zie ik jullie zondag in het Mastbos.

Sportieve groeten,

Joan Simon Artigas

We gaan onderweg en tjee wat een heerlijke omgeving om te lopen hier zeg, wat een rust en wat is het mooi.
Heerlijk relaxt gelopen 1.16 op de 12 kilometer is precies mijn marathon tempo dus erg lekker gelopen.
Na het lopen snel naar huis want tja er staat nog een loopje op het programma.
Spieren voor Spieren in Hilversum een 5 kilometer loop die we met heel veel mensen van het forum gaan doen.

We hebben ons ook allemaal aangemeld bij stichting de oppepper en daar lopen we dan ook voor we hebben een goede €2200.- euro opgehaald dus hartikke leuk.

Het gaat allemaal een beetje rommelig met de t shirts uitdelen en dan moeten de tassen nog weg en dan zijn we te laat om te starten….
Geweldig Martin en Ik moeten dus 6 minuten later starten op de 5 kilometer en ach we zien het wel.
Na 500 meter halen we eigenlijk de eerste alweer in en dat is best leuk ik geef aan dat ik er wel 10 in wil halen, en na de 10 worden dat er 25. Het lopen gaat lekker ondanks de gehaaste start ademhaling erg hoog maar goed, even wat drinken en dan hup door naar de volgende 25 om in te halen.

En toen raakte ik de tel kwijt, eind tijd 29.??? Ik hou het zelf op 29.50 door het late starten ging het met de tijdwaarneming niet meer helemaal goed maar ach niet echt belangrijk.
Martin heeft nu goed last van zijn scheen, balen ik een pr maar hij pijn,morgen even de fysio bellen.

Na onze loop de rest opgewacht die voor de 10 kilometer ging, schouders aangeboden voor de meiden die het niet vol hielden, maar het wel heel dapper hadden geprobeerd.
Ook met zijn alle Rob binnengehaald, maar die trok nog even een sprintje, het is zo schatje...


 
En toen een heerlijk BBQ bij Rene in de tuin wat een zaligheid zo zeg, en wat een leuke groep mensen, verheug me alweer op de volgende meeting.

We hadden ook nog een onderlinge compentitie waarvoor Remco hier de prijs uitreikt aan Antoon en de troostprijs aan Rob



En verder was het heerlijk bij kletsen en heerlijk eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten