donderdag 24 maart 2011

Donderdag 24 maart 2011

Vanochtend ben ik vrij omdat het rustig is op het werk….
Wat mij wel de mogelijkheid geef om lekker weer eens alleen te gaan lopen, zonder de jongens. Dus vroeg uit bedje en om 8 uur naar buiten heerlijk een goede 11 kilometer gelopen en lekker helemaal zelf gedaan. Het voordeel is dat de jongens nu vanavond ook wat harder kunnen en niet op mij hoeven te wachten….
Reimon is de eigenaar van een bikestepper en die had hem meegenomen voor mij zodat ik ook lol had en hun goed op kon jagen, jeetje wat is dat zwaar zeg kom geen heuvel op.
De jongens hebben heerlijk wat versnellingen gedaan en we hebben ook nog even de groep van de bodyrun wat van de sportschool uitgaat een stukje begeleid.
Al met al een sportief dagje dus en veel gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten