dinsdag 29 maart 2011

Dinsdag 29 maart 2011

Zoals afgesproken gaan Franny en ik de laatste lange loop doen voor de marathon, Franny heeft een weg richting de Brienoordbrug met alleen maar fietspad dus heerlijk lopen je moet alleen ook dezelfde weg weer terug.

We hebben om negen uur bij het viaduct bij de Pruimendijk afgesproken, dit is een klein half uurtje lopen voor ik er ben. Ik ben tuurlijk weer te vroeg maar wel lekker kan ik wat drinken en rekken en strekken, als Franny eraan komt gaan we gelijk verder. Het is inderdaad heerlijk lopen je hoef minder op te letten en niks over te steken. Aan het einde doen we even drinken een gelletje en hup weer terug. Franny heeft een heerlijk tempo en ik baal er best van dat ik bij het tunneltje gedag moet zeggen en alleen verder moet.
Doordat ik op de terug weg een stukje heb afgesneden is het 20.7 kilometer geworden anders was het 22 geweest, maar goed is goed.

`s Avonds zijn we naar Breda geweest voor de kick-off van Berlijn, het blijft raar je heb de ene nog niet gelopen en de voorbereiding van de andere begint al. Alle datum`s dat er gezamenlijk gelopen word zijn nu bekend en wanneer er clinic`s zijn. Het ziet er goed uit en heb er echt heel veel zin in, de meeste van de groep gaan voor New York uit Breda is het voorlopig nog maar 1 dame die ook naar Berlijn gaat. Nu is er in Haarlem ook nog een groep en daar zitten dus meer mensen voor Berlijn.

Ondanks dat we via Run2forty2 alle begeleiding gaan krijgen hebben we wel ook besloten om bij een atletiek vereniging te gaan lopen, net voor het stukje extra en zodat Martin makkelijker op zijn snelheid kan trainen en ik op de mijne (Martin past zich nog steeds heel erg aan) .
We gaan dan wel stoppen met de sportschool maar goed daar hebben we nog een contract tot November dus dat zal wel minder gaan worden maar wel lekker om af en toe de sauna te gaan gebruiken tot die tijd.
Hebben nu ook dus alle datum`s doorgekregen dat we gezamenlijk gaan lopen en de start is zondag al, vind het best wel erg spannend hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten