zondag 16 januari 2011

Zondag 16 januari 2011

Zondag 16 januari 2011

Het is weer TOP 2000 tijd.
We gaan lekker met de groep lopen Marjolein komt op het laatste moment aanrennen die heeft alvast een stukje gedaan pft goed hoor.
Franny is er ook en geeft aan dat ze volgende week gezellig meegaat naar Energie toppie.
We gaan even loslopen en dat gaat eigenlijk heel erg lekker dan even rekken en strekken en hup we gaan ervoor lekker een eind lopen met wat versnellingen erin. Oeps en dat ging dus niet lukken bij mij, mijn benen zijn als lood, krijg me ademhaling niet onder controle en voel me gelijk rot, toch even proberen……
Nee het gaat niet lukken vandaag, geef een seintje dat ik afhaak en zelf ga lopen Reimon gaat met me mee en wij lopen lekker in een rustig tempo de training uit. Misschien had ik gisteren niks moeten doen???
Ach zo leer je iedere keer weer iets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten